برگزاری آیین تقدیر از جانبازان و ایثارگران دانشگاه با حضور همکارانی از دانشکده الهیات و معارف اسلامی

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۹ کد : ۲۴۹۸۱ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۹
آیین تقدیر از جانبازان و ایثارگران دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از جانبازان و ایثارگران در سالن شورای حوزه ریاست برگزار شد.
برگزاری آیین تقدیر از جانبازان و ایثارگران دانشگاه با حضور همکارانی از دانشکده الهیات و معارف اسلامی

به گزارش روابط عمومی، آیین تقدیر از جانبازان و ایثارگران دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه و جمعی از جانبازان و ایثارگران دانشگاه در سالن شورای حوزه ریاست برگزار شد.
در این نشست که با حضور دو تن از همکاران دانشکده الهیات آقایان جواد واعظ، همکار آموزش و آقای سید قربان عظیمی، همکار انتظامات دانشکده همراه بود از این عزیزان تقدیر بعمل آمد.
دکتر معتمدی در این آیین گفت: پیام انقلاب اسلامی یک پیام منطقی، عمیق، اثربخش و راهبردی است و به همان نسبتی که این پیام به ذهن انسان‌های خردمند و فهیم دنیا منتقل شده، به همان نسبت نیز در آن‌ ذهن‌ها تغییر و تحول ایجاد کرده است. اگر پیامی که امام برای انسان‌ها و بشریت داشت، خوب درک نشود، ممکن است ما در بیان برخی از اتفاقات و مسائلی که در جامعه می‌گذرد دچار لکنت زبان شویم. 
در پایان این آیین رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با اهدای لوح سپاس، از همراهی و همکاری جانبازان و ایثارگران دانشگاه در شرایط مختلف تقدیر کرد.

 

 

 


نظر شما :