برگزاری نشستی با موضوع انعقاد تفاهم نامه همکاری بین موسسه تحصیلات عالی پیام افغانستان و دانشگاه علامه طباطبایی

۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۲ کد : ۱۶۴۰۳ خبر روز پژوهش
تعداد بازدید:۲۷۰
نشستی با موضوع انعقاد تفاهم نامه همکاری بین موسسه تحصیلات عالی پیام افغانستان و دانشگاه علامه طباطبایی در ابعاد پژوهشی، آموزشی، برگزاری همایش ها و تبادلات دانشجویی به منظور توانمندسازی علمی برگزار شد.
برگزاری نشستی با موضوع انعقاد تفاهم نامه همکاری بین موسسه تحصیلات  عالی پیام افغانستان و دانشگاه علامه طباطبایی

با هدف ترویج و گسترش همکاری علمی میان طرفین در زمینه همکاری های مشترک در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی بر اساس اصول برابری و تامین منافع مشترک این نشست با حضور مسئولین دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر خلعتبری ریاست دانشکده الهیات و معارف اسلامی ضمن تاکید بر وجود ظرفیت های موجود در تبادلات مختلف علمی و پژوهشی بر نقش این تبادلات علمی در آموزش و وجوه مختلف پژوهشی و فرهنگی اشاره نمودند و اظهار امیدواری کردند در خصوص حوزه های مورد علاقه طرفین اولویت های مربوطه تعیین گردد.

در ادامه این نشست دکتر عزیزی رئیس موسسه تحصیلات  عالی پیام افغانستان به بیان ظرفیت های موجود جهت آموزش اساتید و دانشجویان و تبادلات دانشجویی مباحثی را مطرح نمود و در پایان تفاهم نامه همکاری بین روسای دو مرکز علمی با حضور مسئول تدبیر خانه بین المللی دانشگاه به امضای طرفین رسید.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور مدیران گروه های علمی دانشگاه برگزار شد اساتید و ارائه نظرات و معرفی گروه‌های خود پرداختندو

در پایان مقرر گردید در جلسات آینده در خصوص حوزه های مورد علاقه و اولویت های پیشنهادی مباحثی مطرح گردد.

به روایت تصویر:


نظر شما :