نشست آموزه های قرآنی در تحول علوم انسانی

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۳ کد : ۱۷۰۲۳ خبر روز
تعداد بازدید:۱۶۹
نشست آموزه های قرآنی در تحول علوم انسانی با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در علوم انسانی با محوریت دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار شد.
نشست آموزه های قرآنی در تحول علوم انسانی

نشست آموزه‌های قرآنی در تحول علوم انسانی با حضور دکتر محمد جواد هراتی، قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور علوم انسانی و رئیس مرکز همکاری و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی و علوم انسانی کشور، دکتر عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر ابوالقاسم فاتحی رئیس پژوهشکده تحول در علوم انسانی و دکتر حسام‌الدین خلعتبری سرپرست دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه در محل سالن شورای دفتر ریاست دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

در این نشست آقایان دکتر محمد جواد هراتی و دکتر عبدالله معتمدی به بیان نظرات خود در قالب سخنرانی پرداختند.

در ادامه این نشست دکتر اکبری اقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دکتر حسام الدین خلعتبری، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی و همچنین دکتر فاتحی، رئیس پژوهشکده تحول در علوم انسانی به ایراد سخنانی در خصوص نقش قرآن در تحول علوم انسانی پرداختند.

در این نشست که به همت مسئولین دانشکده الهیات و با محوریت این دانشکده برگزار گردید آقایان دکتر کربلایی پازوکی، سرکار خانم دکتر فلاح تفتی، دکتر حسن زاده، دکتر جواد نعمتی نظرات خود را در مورد موضوع بیان نمودند.

 

به روایت تصویر

 


نظر شما :