پنجمین نشست شورای راهبردی دانشکده الهیات و معارف اسلامی جهت تدوین سند راهبردی دانشگاه در افق ۱۴۰۵ برگزار گردید

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۶ کد : ۱۷۰۳۱ خبر روز
تعداد بازدید:۱۲۵
پنجمین نشست شورای راهبردی دانشکده الهیات و معارف اسلامی با حضور دکتر گودرزی، مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه، دکتر حسام الدین خلعتبری رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دکتر نعیمی معاون پژوهشی و آموزشی به همراه تعدادی از اساتید فرهیخته، امروز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه در محل دانشکده الهیات برگزار گردید.
پنجمین نشست شورای راهبردی دانشکده الهیات و معارف اسلامی جهت تدوین سند راهبردی دانشگاه در افق ۱۴۰۵ برگزار گردید

در این نشست دکتر مهدی گودرزی بر لزوم اقناع سازی اعضای هیات علمی برای مشارکت و تاثیر گزاری در برنامه‌های راهبردی تاکید نمود. ایشان معرفی خبرگی و مصادیق معروفیت دانشکده در سطح کشور را به عنوان یکی از راهکارهای اصلی  معرفی دانشکده مطرح و بر رصد فارغ التحصیلان و بهره وری از توانایی های شغلی ایشان اشاره نمود.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه در نشست با اعضای دانشکده الهیات و معارف اسلامی ابراز داشت: ارزش آفرینی برای جامعه و اصلاح نگرش های بعضاً منفی در مورد خروجی های علمی و خلق ارزش مشترک و کاربردی سازی علوم انسانی و اجتماعی از دیگر زمینه های ایجاد باروری برای  دانشکده محسوب می شود.

این استاد دانشگاه آشنایی سازی اعضای هیئت علمی با فناوریهای نوین را یکی دیگر از راهکارهای تغییر در آینده علمی دانشکده عنوان نمود.

در پایان تعدادی از استادان حاضر به بیان مطالبی حول محور موضوع پرداختند.

 


نظر شما :