دوره‌های آنلاین نیمسال بهار و تابستان دانشگاه گیسن کشور آلمان

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۱ کد : ۱۷۰۵۹ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۲۰
اطلاع رسانی دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص دوره‌های آنلاین نیمسال بهار و تابستان دانشگاه گیسن کشور آلمان
دوره‌های آنلاین نیمسال بهار و تابستان دانشگاه گیسن کشور آلمان

دوره‌های مجازی بین‌المللی دانشگاه Giessen

دانشگاه Giessen  کشور آلمان اقدام به برگزاری دوره‌های آنلاین شامل درس و سمینار به زبان‌های انگلیسی و آلمانی در رشته‌های علوم انسانی نموده است. شرکت در این دوره‌ها برای دانشجویان دانشگاه‌ علامه طباطبائی رایگان است. علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی یافتن از دوس ارائه شده در نیمسال پیش رو می‌توانند دفترچه راهنمای این دوره‌ها را مطالعه نموده یا به نشانی  زیر مراجعه نمایند.

https://www.jlu-digitalcampus.de/vip

شایان گفتن است متقاضیان برای دریافت معرفی نامه نیاز است از سوی دانشکده به معاونت پژوهشی دانشگاه معرفی بشوند متقاضیان می بایست اکنون مشغول به تحصیل در دانشگاه علامه طباطبائی بوده و مدارک زیر جهت معرفی ایشان می بایست تا تاریخ 20 بهمن 1400 از سوی دانشکده به معاونت پژوهشی دانشگاه فرستاده شوند.

متقاضیانی که نیمسال پیش در دوره های آنلاین دانشگاه گیسن شرکت داشته اند:

تصویر معرفی نامه انگلیسی نیمسال پیش

تکمیل شده فرم خام معرفی نامه برای نیمسال پیش رو

متقاضیان جدید:

  • تصویر کارنامه (معدل بالای 18 برای دانشجویان کارشناسی و ارشد و معدل بالای 17 برای دانشجویان دکتری)
  • تصویر مدرک زبان (آیلتس آکادمیک بالای 6، تافل آی بی تی بالای 70 و نمرات معادل در سایر آزمون های معتبر داخلی یا خارجی)
  • دانشجویان و دانش آموختگان رشته های زبان انگلیسی در هر مقطعی از ارائه مدرک زبان معاف می باشند.
  • تکمیل شده فرم خام معرفی نامه انگلیسی

خواهشمند است مدارک متقاضیان از هر دانشکده به صورت یکجا و طی نامه ای با امضای معاونت محترم پژوهشی دانشکده به معاونت پژوهشی دانشگاه فرستاده شوند و کلیه فایلهای مربوط به هر متقاضی به نام ایشان نامگذاری شوند.

گفتنی است در صورتیکه بارگذاری ریز نمرات متقاضیان در سامانه اجباری باشد، نیاز است تا دانشجویان خود اقدام به ترجمه ریز نمراتشان در نیمسالهای پیشین نمایند و فایل را بدون مهر و امضا بارگذاری نمایند و در انتهای فایل متن زیر را اضافه نمایند.

Due to the regulations in force at the Iranian higher education system, those students who have used FREE education services in state-owned universities cannot receive SIGNED AND SEALED transcripts of records/certificates of completion, unless they fulfil their civil-service commitments for a specified amount of time.


نظر شما :