تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی با آرمان های امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۱ کد : ۱۷۱۲۶ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۹۷
همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور در مرقد با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، امروز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه در محل حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی با آرمان های امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری

در این آیین که با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، معاونان دانشگاه، نماینده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از روسا، مدیران و استادان و کارکنان دانشگاه های مختلف برگزار شد. حاضران با نثار فاتحه به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرده و با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید عهد کردند.
در این آیین باشکوه دانشگاهیان با قرائت بیانیه ای نسبت به دستاوردهای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آمادگی برای صیانت از جایگاه علمی کشور اعلام موضع کردند


نظر شما :