افتتاح مرکز بین الملل دانشکده الهیات و معارف اسلامی

۰۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۵ کد : ۱۷۲۹۸ خبر روز
تعداد بازدید:۲۲۹
دبیر خانه مرکز بین الملل دانشکده الهیات و معارف اسلامی با حضور مدیر دفتر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح گردید.
افتتاح مرکز بین الملل دانشکده الهیات و معارف اسلامی

مرکز بین الملل دانشکده الهیات و معارف اسلامی با حضور دکتر سید جلال الدین فرجی، سرپرست دفتر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه، دکتر حسام الدین خلعتبری، رئیس دانشکده الهیات،دکتر یاسر تک فلاح، مدیر مرکز بین الملل دانشکده الهیات و تعدادی از استادان و مسئولین دانشکده در محل جدید این مرکز در دانشکده الهیات افتتاح گردید.
در ابتدای این جلسه، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی ضمن خیر مقدم حضور مدیر جدید این مرکز بر لزوم ارتباط با جهان و آشنایی با افکار و اندیشه های دنیا و تبادل نظرات بین متفکرین و اندیشمندان داخل با خارج از کشور تاکید نمود.

ایشان در ادامه با معرفی آقای دکتر یاسر تک فلاح، بعنوان مدیر مرکز بین الملل این دانشکده، ضمن اشاره به توانمندی علمی و ارتباطی این استاد دانشگاه بر لزوم همکاری بیشتر بین این مرکز با دفتر همکاری های علمی دانشگاه تاکید نمود.

در ادامه این نشست که با حضور مدیران گروه آموزشی همراه بود، آقای دکتر تک فلاح عضو هیات علمی گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی و مدیر مرکز بین الملل دانشکده با اشاره به خاستگاه بین المللی الهیات و ضرورت توجه به جهان بیرون به بحث جهاد تبیین در بیان مقام معظم رهبری اشاره نمود.
ایشان در همین راستا از برگزاری همایش الهیات جهانی خبر داد.

در ادامه دکتر سید جلال الدین فرجی، مدیر دفتر همکاری های علمی بین الملل به اهمیت موضوع بین المللی سازی دانشگاه و حجم فعالیت های پیش روی پرداخت و بر استمرار فعالیت در این مسیر با تاکید بر ذات جمعی بودن این فعالیت اشاره نمود.

این استاد دانشگاه اظهار امیدواری کرد مرکز بین الملل دانشکده الهیات و معارف اسلامی، بازوی حمایتی ارزشمندی برای مرکز همکاری بین الملل دانشگاه بوده و ضمن آرزوی موفقیت برای این مرکز از تلاش ریاست دانشکده برای تسریع در راه اندازی این مرکز تقدیر نمود.

گفتنی است مرکز بین الملل دانشکده الهیات و معارف اسلامی اولین مرکز راه اندازی شده در این حوزه در دانشگاه می باشد.

 


نظر شما :