برگزاری آیین خوش آمد گویی به دانشجویان جدیدالورود دانشکده الهیات و معارف اسلامی

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۱ کد : ۱۷۷۸۱ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۴۳
آیین خوشامدگویی به دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مقطع کارشناسی و ۱۴۰۰ مقطع کارشناسی ارشد و دکتری با حضور دکتر حسام الدین خلعتبری لیماکی، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی، معاون آموزشی و پژوهشی و مدیران گروههای آموزشی دانشکده امروز سه شنبه ششم اردیبهشت ماه در محل دانشکده الهیات با شکوه خاصی برگزار شد.
برگزاری آیین خوش آمد گویی به دانشجویان جدیدالورود دانشکده الهیات و معارف اسلامی

در این مراسم دکتر حسام الدین خلعتبری، رئیس دانشکده و عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان، بازگشایی و آغاز برگزاری حضوری کلاس های آموزشی را به دانشجویان جدیدالورود تبریک گفت و از دانشجویان خواست تا با تلاش بیشتر خود در فضای علمی و فرهنگی ضمن کسب تجربیات نسبت به انتقال آموزه های علمی به دیگران کوشا باشند.

در این مراسم دکتر نعیمی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده هم ضمن خوشامدگویی، حضور دانشجویان در دانشکده را باعث ایجاد نشاط و بازگشت شادابی به دانشگاه دانست و به معرفی ساختار معاونت آموزشی دانشکده و آیین نامه های مربوطه پرداخت.

همچنین در این مراسم، مدیران گروه های آموزشی دانشکده به تشریح گروه تحت مدیریت خود پرداختند و برای دانشجویان جدیدالورود آرزوی موفقیت در ادامه مسیر نمودند.

در ادامه خانم دکتر فلاح تفتی ، نماینده فرهنگی دانشکده به معرفی ظرفیت های فرهنگی دانشکده و دانشجویان در کنار تحصیل پرداخت.

در پایان با اهداء هدایایی از دانشجویان جدیدالورود حاضر در این مراسم استقبال بعمل آمد.

به روایت تصویر:

 

 

 


نظر شما :