سومین دوره طرح جوانه

۰۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۵ کد : ۱۸۱۹۹ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۲۹
در راستای کاربردی سازی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و با رویکرد توسعه خدمات و محصولات با قابلیت تجاری سازی، سومین دوره طرح جوانه با همکاری معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود
سومین دوره طرح جوانه

در راستای کاربردی سازی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و با رویکرد توسعه خدمات و محصولات با قابلیت تجاری سازی، سومین دوره طرح جوانه با همکاری معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود. این برنامه در سه بخش حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های فناورانه و نوآورانه، حمایت از تحقیقات فناورانه و نوآورانه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی اعضای هیات علمی و محققین در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و حمایت از شرکتی‌های نوپا فناور و نوآور زایشی این موسسات، و از طریق فراخوان سراسری انجام می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی به اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی 

مبلغ حمایت برای پایان نامه های کارشناسی ارشد 20 میلیون تومان و برای دکترا 40 میلیون تومان می باشد که قابلیت اضافه شدن تا سقف دوبرابر مبالغ بیان شده را نیز دارد.

همچنین  ‌جهت کسب اطلاعات بیشتر  می توانند به آدرس https://pit.msrt.ir/fa/page/1428 مراجعه نمایند و یا با شماره 48394209 کارشناس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه سرکار خانم حسنلو تماس حاصل فرمایند.

دانلود آیین نامه ها


نظر شما :