مراسم آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴۰۱-۱۴۰۲) با حضور مسئولین و دانشجویان جدیدالورود دانشکده

۲۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۱ کد : ۱۹۴۳۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۹۶
مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشکده الهیات و معارف اسلامی با حضور دکتر حسام الدین خلعتبری، رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دکتر اشکان نعیمی معاون آموزشی و پژوهشی، مدیران گروه های آموزشی و تعدادی از استادان دانشکده و با حضور دانشجویان جدیدالورود در محل دانشکده برگزار گردید.
مراسم آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴۰۱-۱۴۰۲) با حضور مسئولین و دانشجویان جدیدالورود دانشکده

در ابتدای این مراسم دکتر اشکان نعیمی ضمن خیر مقدم حضور دانشجویان جدید الورود به توضیحاتی در خصوص مسائل و مقررات آموزشی دانشکده پرداخت.

ایشان ضمن تشریح ساز و کار آموزشی و ارجاع دانشجویان به مطالب مندرج در سایت دانشگاه بر لزوم رعایت نظم و انضباط جهت حضور به موقع در کلاس ها تاکید نمود.

در ادامه ی این مراسم دکتر حسام الدین خلعتبری، رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی و عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی نیز ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدیدالورود به بیان نکاتی در خصوص وضعیت دانشگاه و دانشکده الهیات پرداخت.

ایشان ضمن اشاره به جایگاه مهم و اثرگزار دانشکده الهیات و معارف اسلامی در بین دیگر دانشکده ها بر لزوم توجه بیشتر و بهره مندی از ظرفیت دانشکده الهیات تاکید نمود.

دکتر خلعتبری همچنین دانشجویان را به استفاده از ظرفیت استادان مبرز دانشکده الهیات دعوت نمود و ابراز امیدواری کرد دانشجویان بتوانند در مسیر اعتلای علم و دانش بیش از پیش موفق و منصور باشند.

 


نظر شما :