برگزاری نشست مشترک هم اندیشی با موضوع پژوهش با حضور معاون پژوهشی دانشگاه و مسئولین معاونت پژوهشی و مدیران دانشکده الهیات و معرف اسلامی

۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۷ کد : ۱۹۶۳۲ خبر روز پژوهش
تعداد بازدید:۱۴۷
در این نشست هم اندیشی که به میزبانی دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار گردید، دکتر داود حسین پور معاون پژوهشی دانشگاه، دکتر حسام الدین خلعتبری، رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی و تعدادی از مدیران معاونت پژوهشی و دانشکده الهیات و معارف اسلامی حضور داشتند.
برگزاری نشست مشترک هم اندیشی با موضوع پژوهش با حضور معاون پژوهشی دانشگاه و مسئولین معاونت پژوهشی و مدیران دانشکده الهیات و معرف اسلامی

در این نشست دکتر حسام الدین خلعتبری، ضمن خیر مقدم حضور معاون پژوهشی دانشگاه و همراهان، هدف از تشکیل این نشست را بررسی مسائل پژوهشی مرتبط با دانشکده الهیات دانست و بر لزوم توجه بیشتر به این مقوله مهم دانشگاهی تاکید نمود. ایشان اظهار امیدواری کرد مسائل و مشکلات حوزه پژوهشی با همدلی و همفکری دو طرف به حداقل کاهش یابد.

در ادامه دکتر حسین پور توضیحاتی در خصوص آیین نامه ها و و اهداف معاونت پژوهشی و چشم انداز این معاونت ارائه نمود. ایشان در خصوص روند برنامه های پیش روی پژوهشی و ایجاد بستر همکاری با زیر مجموعه های دانشگاهی بویژه دانشکده ها مطالبی بیان نمود.

در پایان ضمن ارائه توضیحاتی از طرف مدیران معاونت پژوهشی در زمینه کارویژه های تعریف شده در بخش های پژوهشی، گفتگویی بین مدیران دانشکده الهیات و مدیران معاونت پژوهشی در خصوص راهکار رفع مشکلات فیمابین صورت پذیرفت.


نظر شما :