برگزاری نشست هم اندیشی استادان دانشکده الهیات و معارف اسلامی با حضور معاونت دانشجویی دانشگاه در خصوص بررسی علل و عوامل اتفاقات اخیر

۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۲ کد : ۱۹۶۸۳ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۸
دوشنبه شانزدهم آبان ماه، نشستی با حضور اعضای هیات علمی و استادان مدعو دانشکده الهیات و معارف اسلامی با حضور دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه و به میزبانی دکتر حسام الدین خلعتبری در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار گردید.
برگزاری نشست هم اندیشی استادان دانشکده الهیات و معارف اسلامی با حضور معاونت دانشجویی دانشگاه در خصوص بررسی علل و عوامل اتفاقات اخیر

در ابتدای این نشست، رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی ضمن خیر مقدم حضور استادان حاضر، ابراز نمود؛ بنده به داشتن چنین یاران باصفا و عزیزی که با صبر و بردباری به تلاش علمی مشغولند، افتخار و مباهات می کنم.

دکتر خلعتبری لیماکی در ابتدا به گزارشی از کار های صورت گرفته در دانشکده پرداخت و سپس به موضوع تعهدات استادان دانشکده الهیات در اجرای برنامه های پیشنهادی راهبردی و روند پیشرفت اجرای آن اشاره نمود.

همچنین مسئول اجرایی و محتوایی دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین الملل در این نشست، توضیحاتی در خصوص اجرای موفق دوره ویژه دانشجویان خارجی در تابستان 1401 با حضور چهار صد نفر از دانشجویان بین الملل ارائه نمود.

در ادامه تعدادی از استادان حاضر در این نشست دو ساعته به بیان نکاتی در خصوص برنامه های راهبردی و بررسی علل و عوامل وضعیت موجود پرداختند.

پایان  این نشست با حضور دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه همراه بود که ایشان هم ضمن بیان مطالب خود و گزارشی از وضعیت موجود دانشگاه توضیحاتی در این خصوص ارائه نمود.

به روایت تصویر


نظر شما :