پیام تبریک ریاست دانشکده الهیات و معارف اسلامی به مناسبت روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۱ کد : ۲۰۰۴۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۳
پیام تبریک ریاست دانشکده الهیات و معارف اسلامی به مناسبت روز دانشجو
پیام تبریک ریاست دانشکده الهیات و معارف اسلامی به مناسبت روز دانشجو

حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، در تاریخ ایران نماد روحیه استکبار ستیزی و  پویایی جنبش دانشجویی و مظهر پایداری ملت مقاوم ایران برای همیشه تاریخ در ذهن آزاداندیشان تاریخ باقی خواهد ماند.

این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و در شرایط حساس کنونی که کشور عزیزمان نیازمند وحدت و همدلی است، از آنها انتظار می رود که جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و عزم خویش را جزم نمایند که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به تاکید معظم له مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری، این کشور را به جایگاهی شایسته برسانند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند.

دانشجویان دانشکده الهیات و معارف اسلامی نیز همگام با سایر دانشجویان گام های مهم واستواری را در راه توسعه وپیشرفت علمی ایران اسلامی برداشته اند که امیدواریم شاهد حضور پر رنگ تر دانشجویان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور باشیم.

بدینوسیله ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و  توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

 

  دکتر حسام الدین خلعتبری لیماکی

  رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی

 


نظر شما :