معاون فناوری مرکز رشد فن آور هنرهای قران کریم جهاد دانشگاهی با رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دیدار و گفت و گو کرد

۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۶ کد : ۲۰۳۶۵ خبر روز
تعداد بازدید:۱۲۰
مهندس محبوبیان، معاون فناوری مرکز رشد فن آور هنرهای قران کریم جهاد دانشگاهی با دکتر حسام الدین خلعتبری لیماکی، رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.
معاون فناوری مرکز رشد فن آور  هنرهای قران کریم جهاد دانشگاهی با رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دیدار و گفت و گو کرد

در این دیدار، مذاکراتی درخصوص کیفیت ارتباط مرکز رشد جهاد دانشگاهی با دانشکده الهیات و معارف اسلامی جهت توجه به رویکرد اسلامی در کسب و کار و کارآفرینی و تولیدات سخت افزاری و نیز محصولات رایانه ای انجام شد

طرفین به استفاده از ظرفیت دو نهاد علمی تاکید نمودند و مقرر شد جهاد دانشگاهی جلساتی نیز با دیگر دانشکده های الهیات داشته باشد تا با رایزنی، تجمیع تجارب و تشکیل جلسات مشترک اقدام لازم در جهت هم افزایی بعمل آید.

در این جلسه دکتر خلعتبری تاکید کرد؛ دانشکده الهیات و معارف اسلامی ظرفیت دانشجویی جوان، پرانگیزه و دردآشنا دارد که همین ظرفیت در میان فرهیختگان جهاد دانشگاهی نیز وجود دارد که این افق مشترک می تواند سرآغاز همکاری گردد و با تقویت عنصر دانش و مهارت در دانشجویان، تجارب زیسته آنها را در دانشگاه می توان توسعه داد تا در زندگی آینده خود افرادی باتجربه و هدفمند در خدمت به جامعه باشند.

گفتنی است طراحی دوره آموزشی مدیریت کسب و کار با رویکرد اسلامی، برگزاری نمایشگاه محصولات واحدهای فناور مستقر در مرکز و ... از جمله فعالیت های مرکز رشد قرانی جهاد دانشگاهی می باشد.


نظر شما :