محکومیت جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۶ کد : ۲۳۰۹۲ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۰۸
اعضای دانشکده الهیات و معارف اسلامی، جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را شدیدا محکوم کردند.
محکومیت جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

اعضای دانشکده الهیات و معارف اسلامی، جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی‌دفاع و بی‌پناه شد را شدیدا محکوم کردند.
رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی، به نمایندگی از کلیه اعضای دانشکده، این اقدام را یک جنایت جنگی وحشیانه و نسل کشی خواند و افزود: اسرائیل غاصب در تداوم جنایات خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.
دکتر خلعتبری همچنین عمیق‌ترین مراتب همدردی خود و همکاران خود در دانشکده الهیات را با ملت فلسطین بویژه خانواده‌های شهدای این جنایت ددمنشانه اعلام کرد و افزود: بی شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.
انتظار می‌رود که جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان به مسؤولیت بین‌المللی خود در بررسی سریع ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیست عمل کنند.


لینک دانلود فایل

نظر شما :