پیام ریاست دانشکده الهیات و معارف اسلامی به مناسبت درگذشت شهادت‌گونه جانباز سرفراز دکتر مهرعلی لطفی

۱۲ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۳ کد : ۲۳۲۸۴ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۸۵
مراسم وداع با پیکر آن مرحوم فردا صبح شنبه ۱۳ آبان ماه ساعت ۹:۳۰ در کنار مقبره الشهدای دانشگاه واقع در دهکده المیپک با حضور خانواده ایشان برگزار می شود.
پیام ریاست دانشکده الهیات و معارف اسلامی به مناسبت درگذشت شهادت‌گونه جانباز سرفراز دکتر مهرعلی لطفی

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُون

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت جانباز سرافراز اسلام جناب آقای دکتر لطفی از اساتید خدوم و پر انگیزه  را خدمت اساتید محترم دانشکده تسلیت عرض می کنم. بی شک آن شهید مجاهد درمدت عمر پر برکتش منشا آثار فراوان بوده و همیشه به عنوان مشاوری امین برای دانشگاه،  دانشکده و گروه معارف اسلامی شهره بوده اند. عقلانیت و فراست و دلسوزی  ایشان  برای همه دوستان و آشنایان روشن است. به هر حال دانشگاه یکی از یادگاران انقلاب اسلامی و جنگ حق علیه باطل را و دانشکده الهیات، استادی انقلابی و تاثیرگذار و اینجانب دوستی شفیق را از دست داد.  این فقدان جانسوز را به جامعه حوزوی، دانشگاهی بویژه خانواده معزز آن فقید سعید تسلیت عرض نموده از خدای بزرگ می طلبیم که روح و ریحان و جنت نعیمش را نصیب شان نموده و صبر جمیل و اجر جزیل را به این بیت داغ دار و متالم  عنایت نماید ان شالله .

رئیس دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبایی


نظر شما :