ارتقای همکاری‌های مشترک بین دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۰ کد : ۲۳۴۹۰ خبر روز پژوهش
تعداد بازدید:۱۳۲
روز یکشنبه مورخ ۲۱ آبان ماه جاری در نشستی به منظور ارتقای همکاری‌های مشترک بین دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.
ارتقای همکاری‌های مشترک بین دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

روز یکشنبه مورخ 21 آبان ماه جاری در نشستی به منظور ارتقای همکاری‌های مشترک بین دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

دکتر خلعتبری به همراه تعدادی از همکاران آن دانشکده با ریاست مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جناب آقای دکتر ضیایی و معاونین و مدیران گروه‌های علمی آن مرکز دیدار داشتند. 
در این جلسه راهکار‌های پیشبرد برنامه‌های همکاری کوتاه مدت و بلند مدت فیمابین مورد بررسی قرار گرفت و در چند زمینه، قابل اجرا ترین راهکارها و برنامه‌ها مورد هدف گذاری و زمان بندی قرار گرفت.
این برنامه‌ها در راستای سند راهبردی تحول دانشگاه علامه طباطبایی و رسالتها و نظام مسائل در مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌ها مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
در پایان مقرر گردید آقای دکتر علیرضا اشتری عضو هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی و سرکار خانم قنادزاده از همکاران مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌ها، جنبه‌های اجرایی موضوعات مورد نظر را پیگیری نمایند.


نظر شما :