نشست دکتر مطیعی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی با رئیس دانشکده

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۶ کد : ۲۳۷۲۶ خبر روز پژوهش
تعداد بازدید:۱۰۲
دوشنبه مورخ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ به دعوت ریاست محترم دانشکده، آقای دکتر خلعتبری، نشستی با ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه، جناب آقای دکتر مطیعی و با حضور دکتر علیرضا اشتری در دفتر ریاست دانشکده برگزار گردید. 
نشست دکتر مطیعی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی با رئیس دانشکده

نشستی با حضور دکتر مطیعی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی در دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار گردید.

به منظور پیگیری موثرتر موضوع کارآفرینی و اثرگذاری اجتماعی رشته‌های الهیات، در روز دوشنبه مورخ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ به دعوت ریاست محترم دانشکده الهیات و معارف اسلامی، آقای دکتر خلعتبری، نشستی با ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی، جناب آقای دکتر مطیعی و با حضور دکتر علیرضا اشتری در دفتر ریاست دانشکده الهیات برگزار گردید. 
 در این نشست، آقای دکتر مطیعی به توضیح دستاوردها و روند پیشرفت پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی در سال‌های اخیر اشاره کرد و جناب حجت الاسلام دکتر خلعتبری نیز به موضوعاتی در خصوص زمینه‌های فکری و تبیینی کارآفرینی در ذیل رشته‌های الهیات با هدف اثرگذاری بیشتر این رشته‌ها در جامعه اسلامی و برساخت تمدن نوین اسلامی توضیحاتی ارائه نمود.
در ادامه راهکارهای اجرایی توسعه فعالیت‌های همکاری دو نهاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید موضوعات در چارچوب فعالیتهای هدفمندی برنامه ریزی و دنبال شود.


نظر شما :