پیام تبریک ریاست دانشکده به مناسبت روز دانشجو

شانزدهم آذرماه روز دانشجو مبارک
۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۴ کد : ۲۳۷۵۷ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۱
شانزدهم آذرماه، یادآور مجاهدت دانشجویان پاک باخته ای است که حوادث روزگار پر رنج جهان و ایران عزیز را دریافته بودند.
پیام تبریک ریاست دانشکده به مناسبت روز دانشجو

شانزدهم آذرماه، یادآور مجاهدت دانشجویان پاک باخته ای است که حوادث روزگار پر رنج جهان و ایران عزیز را دریافته بودند. آن جوانان برومند تنها راه نجات را آگاهی بخشی و استقامت در راه اهداف مقدس دانستند. امروز مطالعه زندگی آنان بر همه جوانان بویژه دانشجویان عزیز لازم است تا در پرتو این اندیشه راه را گم نکنند و وقت گرانبهای خود را برای تحقق و استمرار آن اهداف بلند صرف نمایند. یقینا اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون مجاهدت جوانان برومندی است که همواره در شرایط حساس ، نقش فعال و تاثیرگذاری در حیات نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده اند. اکنون نیز که در حال عبور از یکی از سخت ترین گردنه ها و زمینه سازی جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم، لازم است جوانان دانشمند و آگاه بویژه دانشجویان دانشکده های الهیات با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، با عزمی جزم در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و با قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی، تولید علم نافع، ایده پردازی ، نوآوری ، تحول در علوم انسانی با درک عمیق مبانی قرآنی و فلسفی  و نیز ارتباط با جامعه و کارآفرینی، زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم نمایند تا میهن عزیزمان را در جایگاهی شایسته قرار دهند.
 اینجانب با گرامیداشت و تبریک این روز ماندگار، از خداوند بزرگ برای دانشجویان عزیز در همه امور به ویژه عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی توفیقات روزافزون مسئلت می کنم. 
 امیدوارم همچون گذشته سربلندی و عزت جمهوری ایران اسلامی در سایه همت بلند، حضور فعال و اندیشه پویای شما دانشجویان با بصیرت محقق شود. از همه شما می‌خواهم با جدیت و پشتکار لحظه‌ای از فراگیری علم و دانستن غافل نشوید و در راه رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی و فردایی بهتر همواره ثابت قدم و استوار باشید.

کلید واژه ها: روز دانشجو


نظر شما :