تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرخنده روز عیدبزرگ مبعث

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۸ کد : ۲۴۵۵۲ خبر روز اطلاعیه ها پژوهش
تعداد بازدید:۴۵۲
تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرخنده روز عیدبزرگ مبعث

بسم الله الرحمن الرحیم

طنین بانگ الله اکبر در صبح روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تداعی گر یاد و نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که به ما مردم درس آزادی و آزادگی آموخت و مکتب بی بدیل آن رهبر فرزانه سر لوحه ی مسلمانان، احرار و آزاداگان جهان قرار گرفت. جامعه ی علمی کشور و به طور اخص دانشکده الهیات و معارف اسلامی به تاسی از فرمایشات بلند حضرت امام(ره) در تلاش است تا خود را به جایگاه حقیقی و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برساند.
ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرخنده روز عیدبزرگ مبعث، بدینوسیله از شما اساتید، یاوران علمی، دانشجویان و پژوهشگران دعوت می نمایم که طبق سنوات گذشته، دوشادوش ملت بزرگ ایران و در صفوف به‌هم‌پیوسته در راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضوری پرشور، انقلابی و حماسی داشته و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور باشکوه و ایجاد وحدت واتحاد را مدنظر قرار دهید.
در این راهپیمایی عظیم، یاد و خاطره بنیان‌گذارکبیر انقلاب اسلامی، شهدای گرا‌نقدر و همه‌‌ی کسانی که در راه پیشرفت و اعتلای علمی این مرزوبوم، تلاش و اهتمام داشته‌اند را پاس خواهیم داشت؛ باشد که خداوند متعال همه‌ی ما را مورد الطاف و عنایات واسعه خویش قرارداده و در راه خدمت هرچه بیشتر و بهتر به جامعه علمی ایران، سربلند و موفق گرداند.
                                                                                                دکتر حسام الدین خلعتبری لیماکی
                                                                                            رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی


نظر شما :