إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ "قطعا ما از مجرمان انتقام‏ کشنده‏ ایم"

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۳ کد : ۲۵۰۹۶ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۸
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ "قطعا ما از مجرمان انتقام‏ کشنده‏ ایم"

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ""
"قطعا ما از مجرمان انتقام‏ کشنده‏ ایم"

بدینوسیله پاسخ مقتدرانه سربازان و جان برکفان این سرزمین را به محضر امام زمان (ع)، ولی امر مسلمین جهان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، تبریک عرض می نمایم.  عملیات غرور آفرین « وعده صادق » که با دهها فروند پهپاد و موشک توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، دفاع مشروع از تمامیت ارضی و مردمیست که تحت ظلم طاقت فرسای دشمن عنود، هزاران عزیز بی گناه را از دست دادند و روزهای متمادی در انتظارند تا ضربه ای مقتدرانه به خانه پوشالی دشمن صهیونیست وارد شود.
بی شک با این عملیات عظیم، جهان با صحنه ای جدید از آرایش دفاعی روبرو شده است و ایران اسلامی مرزهای دفاعی غیر قابل نفوذ ادعایی دشمن عنود صهیونیستی را در نوردید و نشان داد در برابر هر گونه تجاوز مزورانه، مانند کوه استوار ایستاده و از مرزهای الهی و انسانی دفاع جانانه خواهد داشت.
دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبایی هم صدا با همه دانشگاهیان و حوزویان و مردم مبارز ایران و همه آزادگان جهان از این انتقام الهی پشتیبانی نموده و امیدوار است خدای بزرگ ریشه ی این گروه نژاد پرست و غده سرطانی را هر چه زودتر بدست آزادگان جهان و محور مقاومت نابود نماید.
به امید پیروزی نهایی و اضمحلال نهایی رژیم کودک کش صهیونیست از صحنه روزگار.


1403/01/26
دکتر حسام الدین خلعتبری لیماکی
رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی


نظر شما :