سخنرانی دکتر حسام الدین خلعتبری لیماکی در جمع نمازگزاران مسجد دانشگاه در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۲ کد : ۲۵۸۷۶ خبر روز
تعداد بازدید:۱۲۸
رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی با دعوت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در آستانه رحلت بنیانگذار انقلاب در جمع نمازگزاران مسجد امام علی(ع) به بیان نکاتی پرداختند.
سخنرانی دکتر حسام الدین خلعتبری لیماکی در جمع نمازگزاران مسجد دانشگاه در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

دکتر حسام الدین خلعتبری لیماکی رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی با دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در آستانه رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در جمع نمازگزاران مسجد امام علی (ع) به بیان نکاتی پرداختند.

   این استاد دانشگاه ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و با تاکید بر نقش مهم قهرمانان در رقم زدن تاریخ، به نقش توده ها و خواص در شکل گیری تاریخ حکومت ها اشاره نمود.

ایشان با اشاره به عبارتی از قران کریم با عنوان (أُولُوا بَقِیَّة) مصداق این عبارت را قهرمانان و صاحبان مایه های فکریی دانستند که نقش برجسته ای در طول تاریخ دارند و حضرت امام رحمت الله علیه را مصداق بارزی از این عبارت قرانی دانستند.

دکتر حسام الدین خلعتبری با اشاره به اینکه حضرت امام راه شهادت را به ما آموخت به این مطلب از ایشان اشاره کرد که فرمود؛ "نگذارید دانشگاه به دست شرق زدگان و غرب زدگان بیافتد".

ایشان که در جمع نمازگزاران دانشگاه سخن می گفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) بیان داشت؛ عزت و کرامت را امام به ما آموخت و اخلاص و ادب از ویژگی های آن امام عزیز بود.


نظر شما :